FANDOM

Уроки-діда-Петра-Дивинського-12

святий дід Петро з Дивина

Петро Дивинський, святий дід Петро з Дивина, Святий Заступник України, в миру Петро Дементійович Утвенко - уславлений народний український святий і цілитель з Житомирщини, простий трудовий і бойовий козак-християнин Київської Русі-України, вільний і красний, грішна, але вільна людина по волі Божій, а не царській чи панській, людина вільної України і святої Русі, воїн Христовий, козак Вічного Сонця Правди, Сонця Красного, Бога-Спасителя. Є підстави вважати, що з часом він буде офіційно прославлений Українською Православною Церквою у лику святих як воїн Христовий, цілитель і чудотворець, багато людей визнає його святим уже зараз.

Господи, помилуй! Боже, бережи козаків! Діду Петро, справжній вільний і красний козаче, моли Бога за нас грішних!

Поради Редагувати

  • Не роби зла. Воно — повернеться. Як не на те­бе, так на твоїх нащадків. Зло ніколи не приносить добра. А найбільше зло породжується заздрістю.
  • Нема та­кого місця ні на землі, ні на небі, куди ми могли б утекти від святого погляду Справедли­вого Бога.
  • Бог карає за зло. Не всіх зразу. Одних тепер, інших — у дітях або внуках. Такий Закон у Всесвіті.
  • Зло має одержувати відсіч. І так є в моїй хаті, і так має бути в усій Україні.
  • Побороти зло можна тільки любов'ю, а не злобою. Навчіться розпізнавати Світло і Темряву. Старайтеся Висвітлювати навколо себе все і всих — і тільки тоді у нашій Державі запанує мир і злагода. «Просвіти і настав, врозуми і направ» — тільки від чистого Серця. Можна: «Прости їм, Господи, бо не відають, що творять, а якщо і відають — всеодно прости» — це потужна захисна формула від будь-якої чорної магії, порчі, злоби. Не бійтеся нічого і нікого — загартовуйте себе!
  • Любіть Усе і тільки тоді Все полюбить Вас! Будьте в гармонії з навколишнім Світом. Не шкодьте Йому — і Він Вам віддячить своєю службою. Не забувайте, Люди, робити добро і Ви відчуєте тепло у своїх душах…
  • Любіть Життя! Людина не раб, Людина — Творець! Робіть те, від чого дітям Вашим не буде соромно за Вас.

Джерела Редагувати