FANDOM

Українська Православна Церква - Церква Христова, Церква Живого Бога-Троїці на землях України. Головою Церкви за православним віровченням є власне Сам Живий Бог, Отець, Син і Святий Дух, Єдиний і Славимий в Трьох Особах.

Початки вшанування Живого Бога на теренах України сягають незапам'ятних часів, в найширшому смислі мабуть варто говорити про початки прославлення Живого Бога на теренах України в часи появи перших людей на цих землях.

Серед формальних точок відліку з яких починають історію православ'я в регіоні очевидно можемо виділити такі - життя і проповідь, розп'яття і воскресіння Живого Бога, Христа і Троїці на теренах Близького Сходу, легендарна поява його послідовників і зокрема апостола Андрія Первозванного в районі Подніпров'я і зокрема нинішнього Києва, розбудова церковних структур і церковної ієрархії в Велико-Моравській і Хозарській Державах на кордоні між якими знаходився Київ в часи святих Кирила і Мефодія, хрещення жителів Подніпров'я, Київської Русі-України князем Оскольдом, княгинею Ольгою і князем Володимиром Великим тощо.

В наш час Українська Православна Церква існує у вигляді сукупності великої кількості різних організацій і спільнот різним чином оформлених (або неоформлених) згідно українського і міжнародного законодавства, поєднаних вірою в Живого Бога, Христа і Троїцю, єдиним віровченням заснованим на Писанні і Переданні, спілкуванням у молитві і таїнствах.