FANDOM

Фрипулья-Свята-Троїця-несподівані-рішення

Блаженний Феодосій Київський, який нагадує Своєю присутністю і Своєю творчістю про Істинного Владику Фрипульї-Безмежжя, Доброго Козака, Незбагненного Художника і Київського Чудотворця, Духа Святого, Духа Христового, який різноманітно проявляє Себе у святих і Всесвіті, Одного зі Святої Троїці, таким чином прославляючи Святу Троїцю на вулицях Города. Справа від нього козак-правоохоронець, який уособлює собою Страшну Орду Дідів-Степовиків

Фрипулья - одне з імен Владики Безмежжя, Творця у контексті Його Творчості, явлене Ним людству через блаженного Феодосія Київського, київського і українського козака, художника і філософа Федора Тетянича, відомого також як Фрипулья(хан), вірного сина України (Русі), Нашої Неосяжної Троєщини і всієї робочо-християнської цивілізації, який як міг і умів десятки років, у 1980х-2000х рр. творив різноманітні перфоманси на вулицях Города Києва, Столиці Козаків Подніпров'я, на різноманітні лади прославляючи Нашого Живого Бога, Владику Безмежжя Благодатного, так як це йому було дано і відкрито.

Господи, Свята Троїця, Красний Козаче І Київський Чудотворче, Нескоримий Козаче і Незбагненний Художниче, Владика Кіберпростору і Всього Безмежжя Благодатного, помилуй нас грішних молитвами блаженного Феодосія Київського, наших дідів-прадідів і всіх святих! Фрипулья, козаки!

Життєпис Редагувати

Феодосій (згодом змінив ім'я на Федір) Тетянич, блаженний Феодосій з Києва, відомий також як Фрипулья (17.02.1942 - 18.02.2007) - юродивий Живого Бога (Бога-Творця, Бога-Нескінченності, Бога-Фрипульї) ради на вулицях Києва в умовах гонінь на інакомислячих 1980х-2000х рр., дуже нестандартний, кумедний і разом з тим блаженний воїн Христовий, красний козак і робочий православний християнин вільної України і святої Русі, хитромудрий художник і філософ, київський дивак і чудотворець, який у 1980х-2000х рр. у досить своєрідний спосіб нагадував людству, гостям і жителям Києва про існування Бога, Бога як Життєдайної Святої Троїці, Триєдиного Владики Безмежжя, Живої Єдності Всієї Нескінченності, як Красного Козака, Хитромудрого Художника і Київського Чудотворця, який творить Життєдайний Перфоманс і малює Строкату Картину Буття у Безмежжі Благодатному, у контексті вільної України і святої Русі і Всесвіту Безкрайнього.

Федір Тетянич народився в селі Княжичі Броварського району Київської області в сім'ї селян, нащадків старих козацько-християнських родів краю. Народився у рідному селі під час окупації у 1942 році. Народився 17-го лютого 1942 року і охрещений по православному обряду в честь святого Феодосія, святителя Чернігівського (день пам'яті 18 лютого), помер 18 лютого.

За своє життя встиг поспілкуватися з багатьма різними людьми, з Божою поміччю вникнути в той суспільний робочо-християнський процес боротьби з гріхом і неправдою, який віками відбувається на теренах Київської Русі-України і взяти в ньому посильну участь, на свій власний лад, поспілкуватися з багатьма різними людьми і явити людству свій благодатний перфоманс во славу Триєдиного Небесного Владики, Бога-Христа, Живої Єдності Всієї Нескінченності, Красного Козака, Доброго Учителя, Хитромудрого Художника і Київського Чудотворця.

З іменем блаженного Феодосія пов'язана величезна кількість добрих слів і справ, різноманітних ідей і картин, про які зберігають пам'ять його рідні і близькі, друзі і знайомі, кияни і гості Києва, люди, які в тій чи іншій мірі, хоч раз у житті зустрічались з блаженним Феодосієм на просторах Строкатої Картини Життя.

Блаженний Феодосій прославив у собі образ Божий, Бог і люди прославили блаженного Феодосія, красного козака, хитромудрого художника і київського чудотворця, посланого грішним людям як Вічний Знак Вічного Бога.

Серед іншого блаженний Феодосій своїми перфомансами нагадував про єдність Української Православної Церкви, Спільноти людей (друзів) Бога-Христа у Городі Києві.

Красний Козаче, Хитромудрий Художниче і Київський Чудотворче, Бог-Христос, молитвами блаженного Феодосія, красного козака, хитромудрого художника і київського чудотворця, молитвами всіх святих, помилуй нас грішних! Благословен, хто йде в ім'я Господнє! Благодать Безмежжя сяє серед горя і біди... Фрипулья, православні! Фрипулья! Фрипулья! Фрипулья!

== Про Фрипулью ==

Фрипулья - це Нерозгадане Слово, яким блаженний Феодосій виражав Нерозгадану Таємницю Буття, Бога в Собі, Себе як Образ Божий, Бога-Творця, Його Творчість і Його Творіння як Одне Ціле. Фрипулья може розумітись як одне з імен Бога, Бога-Христа, Святої Троїці, Живої Єдності Всієї Нескінченності в термінології блаженного Феодосія. Фрипулья, православні!